Alice Cooper

Godmorgon!
Hoppas ni har sovit gott inatt, själv sov jag som ett litet barn :)
Hann aldrig blogga igår kväll, men stod och bakade bullar när jag fick ett litet samtal från söta Nellie som ville till lisse och kolla på Alice Cooper. Hade inte en aning om att han skulle dit ens? haha.
Det var helt packat av folk! fick stå typ längts bak där man såg nada, och även där stod folk typ på varandra.
Blev en mysig kväll i alla fall :)
Ni förstår ju själva hur mycket vi såg? haha
Han var helt störd i alla fall, först hade han en orm som han gick runt med, sedan började han dansa med en docka som han sedan smiskade och höll på med haha.
Vad skall ni hitta på idag då?
Är ju jätte fint väder idag :D I alla fall i Göteborg.
gjorde hela min dag när jag tittade ut genom fönstret.
Så jag hade tänk att få lite färg idag ;) Skall träffa min älskling Johanna idag också ♥
Blir myyss ♥
Survey - Få en biobiljett och vinn ett presentkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0