Första lagliga!

Har haft en helt underbar dag ♥
Tack för alla gratulationer och fina presenter♥
Till att börja med så tog jag en snabb fika med denna sötisen!
Sedan bjöd min baby mig på en öl och en rosa panten drink hemma. (Gott att ha en pojkvän som har varit bartender)
Såå gooo♥
Fina ringen jag fick.
Fick äntligen min iphone av Alexander och hans underbara familj! Stort tack till dom ♥♥
Första lagliga drickan!
Alltid lite gott med lite fylllekäk haha
Framför allt tack till min underbara pojkvän för att du har gjort min födelsedag helt fantastisk!
Älskar dig♥
Imorgon har jag skola att gå till, första dagen. Så måste tyvärr lägga mig strax.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0