Kameran dog

Tjeena!
Var uppe ganska tidigt imorse, då var det jätte soligt och jättevarmt! så jag tog självklart på mig shorts. Och nu spöregnar det ute, som tur är så är jag hemma nu men regnet missade jag inte när jag var ute. Träffade Nicole och Milenka istan vi gick runt och myste istan och fikade minst 2 gånger tyyp... Milenkas syster Nathalina kom till oss också istan sååå :) Mysig dag var det i alla fall♥
Hann ta kanske 2 bilder och sedan dog kameran, visste att jag skulle laddat den innan.. Så tyvärr har jag inte så mycket bilder att bjuda på idag.
Nu skall jag i alla fall äta, för jag är jättehungrig och har så vidrigt ont i huvudet.
puusss
Survey - Få en biobiljett och vinn ett presentkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0