Hemma igen!

Nu är jag hemma igen, blev borta längre än vad jag hade tänkt. Det blev dock en mysig dag. Fikade först med mamsen på jerkstrand. Sedan tog vi en promenad till kusinerna  för att checka in deras nya lägenhet! Jättefin var den. Vi tog en fika, och jag hjälpte Nicole att bygga ihop hennes gaderob vilket tog lite tid, och när vi väl börjar prata så blir det svårt att komma ifrån varandra haha. Småbröderna Emil & Joel var där också. Hjälpte till att bygga den nya soffan :)
Jag och söta kusinen Diego!
Tokiga Nicole!
Emil o Joel ville inte vara med på bild :(
Dörren smällde igen och det fanns inget handtag på ena sidan :(
Dörren smällde igen och det fanns inget handtag på ena sidan, haha.
Men nicole löser ;)
Men Nicole löser :D
Mysig altan :D
Mysig altan :)
Nu säger jag godnatt bloggen, skall mysa framför TV´n nu! puss
Nu säger jag godnatt bloggen! Skall mysa framför TV´n nu. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0