Surround anläggning

Imorse var Alex och hämtade vår nya surround anläggning. Jag skulle engentligen följt med honom och hjälpt honom bära men klockan vart bara 9 typ? Låg och halv sov då och var helt död. Men han skulle envist iväg och hämta det just då haha.
Så nu sitter han och sätter ihop det med sladdar och allt, har självklart hjälpt till en del ;) förutom när jag har bloggat haha. Är snart klart tror jag? Ser förjävligt ut här inne nu bara. Och lilla Freddie har Alex stängt in på toan för han nojar över att han ska på TV och hålla på, som nu står på golvet för tillfället. Men Freddie kan vara ganska jobbigt nyfiken ibland haha, lilla stackaren. Får ont i hjärtat när han sitter där inne och jamar :(
Kommer bli härligt ljud när det är färdigt i alla fall :D
Idag skall jag träffa Johanna som jag inte har träffat på evigheter ;o
Skall bli jätte kul ♥♥
Får ta och hjälpa Alex nu tror jag, han går runt och svär här haha...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0