Trött!

Hej! Sitter äntligen ner och är klar med städningen och tvättningen. Var hemma runt 4 från pappas mormor o morfar, vi åt middag och lite sånt skoj. Sedan var det ner till tvättstugan med hjälp av älsklingen som fick bära (a) Städade även hela lägenheten blev klar nu, vet inte hur många timmar jag höll på. Skönt att ha det gjort nu i alla fall. Men lilla stackarn Freddie gillar inte dammsugarn så jag störde honom lite när han låg och sov. Skall lägga mig om en stund, sov inget i natt, fick nästan inte plats i sängen. Freddie o Alexander tog upp hela :( Jag vred o vände men då väckte jag dom haha. Så får hoppas jag får sova i natt. Och i morgon kommer Alexanders lillebror Johannes hit :D han skall sova hos oss. Skall bli kul. Och på söndag åker vi med Alex familj ner till Skåne, skall bli jätte mysigt :) Hoppas det blir fint väder också så man kan sola på den fina stranden!
Lite bilder från i vintras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0